LMS

Головна
|
LMS-смаколики
|
Google Trends для юристів. Коротка інструкція з використання.

Google Trends для юристів. Коротка інструкція з використання.

19.11.2018
1

Чи замислювались ви про те, що можна заздалегідь прогнозувати потреби клієнта та контролювати тенденції юридичних запитів? Вести ефективну маркетингову стратегію та спостерігати, як змінюється поведінка споживачів ваших послуг? Все це можливо реалізувати в щоденну п’ятихвилинку завдяки інструменту Google Trends, яку люб’язно створили саме для таких вимог.

Що ж таке Google Trends?

Google Trends – це публічний та загальнодоступний інструмент, створений на основі пошукової системи Google. Він показує частоту (або популярність) введеного пошукового терміну порівняно з загальним обсягом пошуку в різних регіонах світу та на різних мовах. Використовуючи цей інструмент, ви зможете побачити тенденцію пошуку за часом. Ви також можете переглянути дані пошуку в режимі реального часу.

За допомогою Google Trends ви можете:

  • Проаналізувати інтереси користувачів пошукової системи, що пов’язані з вашою практикою.
  • Прогнозувати правові питання, що потребують негайної уваги.
  • Мати доступ до необроблених пошукових даних, пов’язаних із вашою сферою права.
  • Краще розуміти те, як люди використовують Google у пошуках відповідей на правові питання, і ваша юридична фірма може стати тою, що іх вирішує.

Як юристу використовувати Google Trends:

  1. Ви можете використовувати панель пошуку для дослідження загальних тем, таких як “корпоративне право + (ПІБ юриста)” або цілком простий запит, наприклад, “розлучення”. Перше зображення, що ви побачите, показує популярність цих ключових слів протягом певного періоду часу. Ви можете більш конкретизувати ваш запит і таким чином виявити період, у який вам краще за все, наприклад, робити з цієї теми публікацію в своєму блозі.
  2. Далі ви можете побачити, де саме в країні найчастіше використовувався пошуковий запит. На жаль, данi щодо України досить скупі, але якщо обрати категорію по всьому світу, а ще й розглядати англомовний запит, наприклад, “divorce”, можна довго досліджувати тематику щодо різних локацій.
  3. Не в останню чергу корисним буде дізнатися та проаналізувати схожі запити, що люди шукають у Google. Завдяки цьому ви можете не лише використовувати цю інформацію під час написання статей або блогу, а також орієнтувати свій маркетинговий матеріал безпосередньо для цієї аудиторії.
  4. Ви можете порівняти два схожих запити і зробити для себе висновки, чи правильно (порівняно з шукачами) ви використовуєте термін чи регіон його використання.
  5. Загалом можна підписатися на цікавий вам запит, натиснувши «+» та вказавши свою електронну адресу. Коли ви, наприклад, регулярно оновлюєте свій блог зі свіжим вмістом, він надсилає сигнал Google та іншим пошуковим системам про те, що ваш вебсайт активний і містить цінність. Знання цих тенденцій може допомогти вам налаштувати вміст блогу на аудиторію з конкретним запитом пошуку.

Ну що, готові користуватись Google Trends?
Поїхали! trends.google.com.ua

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • LinkedIn
22 поради з нетикету, або Як покращити електронні манери
Вебсайт. Чекліст для юриста

Споріднені публікації

  • Реклама на Facebook для початківців
    Ваші чудові, кмітливі та змістовні публікації може ніхто не побачити. Нові Facebook тенденції підвищують дружні
    07.06.2019
  • Етикет юриста у Фейсбук
    Соціальні медіа – чудовий спосіб просування вашої юридичної фірми, але неправильне використання може вщент зруйнувати
    27.05.2019
В социальных сетях

  • Facebook
  • Instagram
  • Facebook
  • Facebook

Позначки
ads article facebook google google trends Instagram Legal Marketing Solutions LMS-смаколик LMS-смаколики trends web ЗМІ контент маркетинг онлайн маркетинг сайт тенденції юридичний маркетинг юрист
© Legal Marketing Solutions 2019