Ваші чудові, кмітливі та змістовні публікації може ніхто не побачити. Нові Facebook тенденції підвищують дружні взаємозв’язки, тим самим знижуючи появу у стрічці новин від професійних брендів. Це впливає і на поширення постів від юридичних фірм. Тому не дивно, що успіх у Facebook наразі залежить від використання Facebook Ads та трошки більшого бюджету на рекламу.
Платформа Facebook пропонує неймовірно точне таргетування цільової аудиторії, поділяючи її за категоріями: вік, місцезнаходження, мова спілкування, інтереси, професія та багато іншого. Це гарантує, що ваш зміст досягне потрібної аудиторії, і це, як правило, значно дешевше, ніж реклама в Google Adwords.
Але не будемо вдаватися в теоретичні подробиці, пропонуємо переглянути практичні поради продуктивного використання оголошень Facebook для юристів.
Власне мета
Найперше, що ви маєте зробити до того, як сформуєте ваше рекламне оголошення, – це визначити його мету. Наприклад:
- Викликати інтерес до вашої юридичної фірми;
- Надати аудиторії доступ до додаткової інформації (наприклад, статей, контактної інформації тощо);
- Заохотити аудиторію звернутися до вашої фірми за консультацією або скористатися юридичними послугами.
Поїхали!
Якщо ви лише розпочинаєте використовувати послуги Facebook Ads, запустіть оголошення на 72 години, оскільки інтерес має тенденцію знижуватися через короткий час. Коли оголошення вперше з’явиться, трафік буде великим і користувачі будуть шукати більше інформації про вас. Переконайтеся, що ваш заклик до дії містить відповідну ціннісну пропозицію для потенційних клієнтів.
Тест, тест, тест
Спробуйте з деякою періодичністю розмістити декілька нетипових рекламних оголошень – це дозволить контролювати різні змінні та прослідкувати, які саме повідомлення користуються більшим попитом серед вашої аудиторії.
Змінюйте параметри цільової аудиторії при створенні оголошення. Наприклад, адвокати з розлучення можуть спрямувати оголошення на жінок у віці від 25 до 35 років, оскільки це є поширеним віком, коли пари розлучаються, а вже в іншому оголошенні – на чоловіків віком від 35-40 років. Звісно, це лише приклад, ми статистику не ведемо
Виберіть інше місцерозташування ваших оголошень. Facebook має широкий спектр доступу до реклами. Ви можете розмістити свої оголошення на Facebook, Instagram та інших партнерських мережах. Також можна обрати показ оголошень у стрічці новин, сторіз тощо.
Звичайно найпростіше експериментувати із зовнішнім виглядом оголошень. Використовуйте якісні зображення у різних варіаціях. При цьому дуже зважено обирайте, скористайтесь лише кількома спробами, щоб не заплутати аудиторію в тому, хто ви є.
Що, де і як
Визначення цільової аудиторії є важливою частиною маркетингу юридичної фірми. Озброєні цими даними, ви матимете набагато більшу інформацію про те, які люди зацікавилися вашим контентом, і зможете відповідно відкоригувати свою стратегію.
Для аналізу аудиторії використовуйте функцію “Статистика” на вашій бізнес-сторінці, і ви побачите купу цікавих даних, які включають:
- які пости мають найкращі результати;
- звідки надходять “лайки” і як з часом вони зростають;
- основну демографічну інформацію про людей, яким сподобалась ваша сторінка або пост.
Звісно, справа реклами повільна та кропітлива, але приносить свої результати. Як тільки ваша бізнес-сторінка отримає свої перші кілька тисяч лайків, ви побачите, що вона почне зростати самостійно і органічно отримуватиме більше прихильників.