Соціальні мережі наразі виступають ключовою частиною успіху в бізнесі, і юридичний ринок – не виняток. Але більшість не розглядають платформу Instagram як працюючий інструмент і вважають, що це виключно місце обміну селфі та зображень обідніх страв. Насправді Instagram – відмінна платформа для створення особистого бренду, що дозволяє окремим юристам створювати візуальну історію свого професійного життя. Ми підготували кілька порад, які можуть переконати вас спробувати!
Крок 1: Починайте з усвідомлення стратегії
Instagram – унікальна платформа для створення особистого бренду юриста, його реального життя в межах юридичної фірми. Якщо ж ви використовуєте платформу для підтримання корпоративного бренду, вам слід чітко визначити свої цілі – це може бути встановлення зв’язку з потенційними клієнтами, побудова відносин з уже існуючими клієнтами або встановлення контактів з потенційними співробітниками. Знайдіть для себе час з’ясувати цю мету, перш ніж почати, і всі інші частини процесу стануть на свої місця.
Instagram має бути продовженням того, хто ви є – чи то фірма чи особистий інста-блог. Використовуючи обліковий запис Instagram, пам’ятайте, ви представляєте вашу фірму, тому він має підкреслювати культуру та дух вашої практики.
Крок 2: Заплануйте заповнення вашого аккаунту
Створюючи свій обліковий запис в Instagram, слід пам’ятати, що це візуальна платформа, тому для успіху вам необхідно використовувати високоякісний візуальний контент. Платформа дозволяє показати вам, що ви робите як юрист (як у сфері права, так і у власному житті) та ідеально підходить під якісне оформлення внутрішнього життя вашої фірми. У вільний час перегляньте аккаунти користувачів, які вам до вподоби, та зрозумійте для себе, якими можете бути ви.
Крок 3: Сідайте писати план
Після розуміння своєї стратегії необхідно створити чіткий план дій – без цього є шанс зробити декілька публікацій і зупинитися через брак ідей і жодного уявлення, як діяти далі. Контент-план допомагає вам структурувати ваші майбутні фото– або відео–публікації. Використовуйте також матеріал про заплановані події чи святкові дні.
Не цурайтеся взяти особисту камеру, зібрати вашу команду та влаштувати двогодинну фотосессію про життя співробітників за межами роботи, наразі в тренді живі та особисті фотографіі, будьте на хвилі. Також в нагоді буде популярний додаток «Boomerang», який допоможе вам внести трошки гумору та легкості у контент вашого аккаунту.
І як часто робити публікації? – спитаєте ви.
Це повністю залежить від вас – але що б ви не обрали, будьте послідовні. Експерти радять робити щоденні публікаціїї, але ж ви юрист, а не смм-менеджер, і ваша основна роль – вести бізнес, бути юристом та не забувати жити власним життям, а щоденні публікації можуть стати перешкодою для цього. Але незалежно від того, публікуєте ви щодня чи щотижня, не забувайте бути послідовними і регулярно здійснюйте лише посильні кроки.
Крок 4: Соціалізація
Instagram сприяє співпраці з іншими користувачами. Ви можете відзначати в зображенні своїх колег, партнерів або друзів, писати їм коментарі, запросити їх взяти участь у бесіді. Ви також можете ділитися контентом, який створили інші користувачі Instagram – для цього є корисний додаток «RepostMe» та безліч інших подібних йому.
Тож співпрацюйте, коментуйте і взаємодійте з іншими, і завдяки цьому в створите активне коло прихильників вашого облікового запису.
Крок 5: Ваш друг #Хештег
Якщо ви збираєтеся використовувати Instagram для зростання вашої аудиторії та популяризації діяльності вашої фірми, вам просто необхідно використовувати хештеги, і, на щастя, їх легко зрозуміти. Хештеги – це всього лише опція пошуку за ключовими словами. При публікації в Instagram використовуйте в описі вашого зображення від 3 до 7 актуальних до публікації хештегів. Ви можете використовувати як популярні, так і особисті хештеги для створення кампаній під конкретні практики чи заходи.
На додаток корисні поради:
- Використовувати свій телефон. Instagram – це мобільний додаток. Ви звичайно можете працювати з ним і на комп’ютері, але таким чином розміщення публікацій досить незграбне. Якщо ж аккаунт веде ваш співробітник, виділіть для нього смартфон або ж налаштуйте Instagram в його власному мобільному пристрої.
- Ваш профіль – це єдине місце в Instagram, де ви можете використовувати “гіперпосилання” на свій веб-сайт, тому не рекомендуємо постійно оновлювати це посилання. Але якщо ви ведете блог чи проводите заходи, додавайте нові посилання за мірою надходження, щоб ваша аудиторія могла легко перейти до того контенту, на який ви їх спрямовуєте.
- Зберігайте ваші хештеги. Досить імовірно, що ви будете використовувати багато однакових хештегов для кожного зображення (загалом іх може бути до 30) і замість того, щоб кожного разу друкувати багато хештегів, надрукуйте їх один раз та збережіть, наприклад, у нотатках.
- Не бійтесь Емоджі. Користувачі Instagram полюбляють емоджі, так що будьте готові наповнити свої історії кольором та емоціями.
Ну що, може час спробувати?