Як не дивно, але, щоб вашу статтю прочитали, важливо не тільки добре розбиратися в тому, про що ви пишете. Важливо, щоб, читаючи, людина розуміла, що саме ви хочете сказати.
Порада №1: пишіть так, щоб у читача не виникало запитання “і про що ж це взагалі?”. Позбавте свій текст від канцеляризмів і складнопідрядних зворотів. Чим коротше речення, тим краще. Не забувайте, що найчастіше статті в ЗМІ читають пересічні громадяни, які не мають юридичної освіти. Як правило, довгі статті мало хто читає. Так, це невтішний факт. Ми завжди поспішаємо кудись і читати текст на 20 тис. знаків немає ані часу, ані можливості.
Тому порада №2: ваша стаття в ідеалі не повинна перевищувати 4 тис. знаків з пробілами, шрифт використовуйте Times New Roman розміром 12. Це близько 1,5 друкованих аркуша.
Порада №3: дайте вашій статті назву. Заголовок має чіпляти. В ньому повинна бути інтрига. Великою помилкою вважається, якщо в заголовку вже коротко викладена суть статті. Є велика ймовірність, що далі заголовка читач може не піти. Будь-якому ЗМІ важлива відвідуваність сайту видання і кількість читачів. Ваш заголовок може бути настільки успішно написаний, що відвідуваність сайту значно зросте. Повірте, видання таких авторів не забуває. Тема, без сумніву, є важливою частиною статті, але не менш важливим є зміст.
Відтак порада №4: розкривши проблематику, зробіть в кінці висновки. Нехай це будуть або ваші короткі поради читачеві, або ваше лаконічне резюме щодо теми статті.
Приклади вдалих публікацій:
https://www.epravda.com.ua/rus/columns/2018/02/7/633849/
https://mind.ua/openmind/20193680-fop-stop-yak-kabmin-zbiraetsya-priborkati-zarplati-ajtishnikiv
АННА ЖАДАН, КОНСУЛЬТАНТ LEGAL MARKETING SOLUTIONS