Соціальні медіа – чудовий спосіб просування вашої юридичної фірми, але неправильне використання може вщент зруйнувати вашу репутацію. Дотримуючись цих правил та користуючись здоровим глуздом, ви оминете купу негараздів та будете націлені на позитивний результат від використання вашої професійної Facebook сторінки.
- Професіоналізм. Не думайте, що потенційні клієнти проглядають лише вашу бізнес-сторінку. Зазвичай їм цікаво ознайомитись і з вашою особистою сторінкою. Ось тут будьте ще пильнішими у публікаціях та коментарях, аби уникнути впливу на репутацію фірми, в якій працюєте. Це, як то кажуть, the must!
- Стриманість. Ваша робота як адвоката часто включає дебати, проте не рекомендується вступати в них у просторі Facebook. Задля збереження власної репутації краще утриматися від того, щоб висловлювати свою незгоду з іншими. Викладайте свою точку зору дипломатично або просто уникайте дискусій у соціальних медіа.
- Орфографія. Рекомендуємо включити функцію перевірки орфографії при написанні та публікації постів. У вас може бути найкращий у світі аргумент, але якщо ви зробите помилку хоча б в одному слові, незгодні з вами читачі будуть дорікати вам неграмотним правописом.
- Достовірність. Перш ніж натиснути кнопку “Публікувати”, витратьте ще декілька хвилин на те, щоб перевірити дані, якими збираєтесь поділитися. Чи не застаріла інформація, чи зрозуміло висловлена думка. Ваша мета – бути надійним джерелом, викладати факти і уникати особистих висновків.
- І, нарешті, ніколи, НІКОЛИ не пишіть про конфіденційні справи клієнтів. Навіть якщо ви вважаєте, що абсолютно замаскували ім’я клієнта, знайдеться той, хто зрозуміє, про кого йдеться. Незалежно від того, якою дотепною або повчальною є ситуація, стримайте себе і не публікуйте подібну інформацію. Це безпосередньо може зашкодити вашій репутації.
І пам’ятайте, ви як юристи повинні дотримуватися найвищих стандартів. Ви зобов’язані бути вдумливими та стриманими. Ви маєте бути тими, хто заслуговує на довіру.